Apportering

Jaha nicke och jag var tillbaka på klubben igår efter att ha varit borta i tre veckor då han hade kennelhosta. Kul att vara tillbaka och få lite kommentarer från andra. det hjälper alltid.

Så nu ska vi jobba med apportering. Testade lite av övningarna idag. Det är så kul att se hur snabbt han snappar när jag bara gör rätt och vissar var jag vill. Han är en underbar hund:P ska bli riktigt roligt att se hur han går sen den 25 januari. Men nu får det bli en sak i sänder. Apporterings träning först.

Fast jag undrar hur han kommer att må. Om han nu fick i sig den där platssprutan han tuggade på igår. Har fortfarande inte hittat en av bitarna. Men han verkar inte besväras av det. Han äter och är pigg och glad som vanligt. Får väl se hur han mår under helgen. Ska hålla ett öga på honom.

Jäkla hund alltså han har kommit in i en period där han ska tugga på allt. Han stjäl saker från hyllor och bord och tuggar sönder dem. Tror han tycker det är tråkigt att ligga instängd på mitt rum. Men det är ju pappas dumma ide. Får vara mera här inne med honom. Fast jag tycker redan att jag tillbringar typ 95% av min tid hemma på rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0