LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNNG Helg

Hur kan en helg kännas så lång men ändå gå så jäkla fort. Snart är det ju tenta också, typiskt jag som hatar att plugga, och om någon undrar Immunpatologi är så jävla tråkigt att det inte är sant. Aldrig ska jag plugga det igen efter tenta :P om jag nu inte misslyckas med den.

Jaja i lördags var jag och en av tjejerna på Nacka BK och spande in rallylydnad. Såg ju så kul ut att jag var tvungen att anmäla mig till en tävling direkt :) så nu ska Nicke och jag tävla rallylydnad den 27 maj på gubbängsfältet. Kan bli kul, de fick så roliga priser ;) det är därför vi ska köra, så tråkiga grejor man får i bruks och lydnad. Så måste man ju bara testa det nu när mamma eventuellt ska gå kurs i det med Nicke :)

Sen idag har vi varit på sök i 5 timmar, men det var underbart väder och härlig stämmning om än lite virrigt :P men vad får man när man sätter ut 9 glada tjejer i skogen med 11 hundar. Klart som tusan att det blir rörigt då. Men kul har vi och hundarna går ju bra.

Det gör ju även våra duktig tävlingsekipage på klubben så nu får vi gratta den allihopa här.

Grattis till Lena och Zazza till LP2
Grattis till Lena igen denna gång med Sammie till LP1
Grattis till Gunnel och Hasta till uppflyttningen till Lägre Klass
Grattis till Lena och Cornelia till uppflyttningen till Lägre klass

Ni är superduktiga allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0