Lydnads 2

Vi var och tävlade idag igen :P men som de säger högmod går före fall. Haha någon måste ha tyckt att jag blivit lite för kaxig. Så idag gick det väl sådär, vi nollade på ett moment och fick två 5.  Men jag är helt nöjd med honom i alla fall, han gjorde om sin snygga presentation av hoppet och fick en 10 där och 10 på platsliggande även fast jag gömde mig. Riktigt roligt med tanke på hur mycket problem vi hade med det förut.

Men vad fan gör mig bara ännu mera taggade att träna hårdare och bättre till nästa gång så att alla moment sitter. Så nu jävlar Nicke är det hårdträning som gäller. Han verkar inte bry sig ett dugg, han ligger och sover med nosen under svansen :) mycket fart i den hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0