Skott

Var hod Marion i tisdags och kom fram till att jag inte kan ett skit fortfarande. Så jag har massor att träna på, det är ju hur kul som helst :) tänk vad tråkigt om jag hade kunnat allt redan. Men men så vi ska nu träna ställande, rutan, apportering och kryp ordentligt.

Och så detta skott som alltid dyker upp. Så vi har börjat idag med att bara på botkyrka och köra lite lydnad när de hade platsliggning med skott på planen bredvid.
Gick kanon bra, han var rikgit duktig. Med andra ord han brydde sig inte ett skit. Han stannade upp och kolla vad det var som lät. Sen ryckte han på axlarna och fortsatte som innan. Skönt att se, ska göra det nästa vecka också så att han vänjer sig lite, sen tror jag att jag ska börja lägga honom plats. Men vi får se hur jag gör, beror på hur han verkar vara,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0