Tävlings uppdatering

Jaha ytterligare en lydnas två och det klaffade inte den här gången heller.
Fast den här gången fixade vi rutan :) haha en halv hund inne alltså en 5 vi närmare oss :) Man ska se det positiva.

Vi slutade på 148 p så är lite missnöjd med min lilla vovve. Vet att han kan gå bättre än så. Så snyggt fotgående som han gick hade han fått en 10 om han inte börjat bita på min ficka :P haha snacka om fånig pudel man har. Men men man har aldrig tråkigt när han är i närheten i alla fall. Och så har han börjat pipa på platsliggandet när jag gömmer mig. det stör mig måste jag säga något han aldrig gör på en träning.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo jag tror också att vippen löser sig med tiden :)

Tråkigt att han började tramsa med fickan, men de är såå mycket pudel, haha!

Ellen hatar också vatten, men hon gillar att åka båt, då blir hon ju inte blöt =)

2009-09-04 @ 20:20:54
URL: http://storpudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0