Dårar

Jaha andra promenaden för idag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vi gick upp på F18 för att köra lite uppletande. Men när vi höll på som bäst och Nicke var riktigt duktig så kommer en hel hög med bilar farande och börjar sladda som dårar på de gamla startbanorna. Var ett gäng killar, så klart, som kommit upp för att leka lite. Som de körde vågade inte jag stanna kvar på fältet. har ingen önskan att bli påkörd av en idiot som vi impa på sina kompisar.
Har för mycket att göra för att hinna med det. Så Nicke och jag gick in i skogen och gick hem.

Inte ritkigt vad jag hade planerat men så blir det ibland vi hittade i alla fall en mysig stig genom skogen. eller stig kanske var att ta i. Men mysigt var det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0