Lägre sök

Nu har vi varit på år första söktävlingen någonsin i söndags. Vilket var riktigt kul även om det gick åt skogen kan man lungt säga. Nicke har inte riktigt hajat de där med att skälla på figgarna, han var framme hos dem men sen kom han inte riktigt ihåg vad han skulle göra. Han traskade runt där och nosade på dem lite. Verkade som om han funderade på om inte jag skulle komma snart. eller om inte de skulle hoppa upp och vara roliga som är van vid att det är. 

 Han markerar jättesnyggt och skäller super fint på figgar han känner. Kommer det okända figgar där emot fattar han inte alls vad han ska göra.
Sen har han inte fattat att man ska komma tillbaka på, här är jag. Tydligen l Så nu har vi lite att träna på det är tur att vi ska på sökläger snart. Då kanske vi kan få lite fason på oss.

Så hela dagen slutade med att vi tränade lite agility bara på skoj så att han fick göra något.  :)

Hade tänkt lägga in lite bilder på Nicke när han hoppar agility men av någon anledning så krånglar min data så fort jag försöker. Men när jag lyckas lägger jag upp  dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0