sökläger

Nu är det inte många timmar kvar tills det bär av ner till allingsås (ingen aning om det stavas med ett eller två L).
Hur som helst min morgon imorn kommer börja med en spårtävling. Inte jag själv som ska tävla ska vara spårläggare, vilket alltid är kul. Man är nog nästan lika nervös som den tävlande när man står vid slutet och väntar på att höra om de får slutet eller inte. Alltid kul när de lyckas. Så tänker hålla tummarna stenhårt för den tävlande som får mitt spår.

Men nu ska jag ut med nicke och vandra i mörkret. Vad snabbt det blir mörkt nu för tiden. Tråkigt, snart kommer snön också. Eller snön är rolig, det är när det är slaskvinter som det är tråkigt. Men hösten ser jag fram emot alldels lagom varmt att träna hund då. Om det bara är torrt. Många om där. Nä nu måste vi verkligen gå så vi hinner sova något i natt också.
Hej då allihopa skriver när jag kommer hem igen sen. Då ska ni få en rapport om hur lägret varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0