Sommar

Nu är det sommar nu är det sol......

Okej kanske inte riktigt sol idag men i alla fall. Alla tentor avklarade nu, och jag fick VG på den som var igår underbart :) och den idag kändes enkel men vi får väl se om det räcker.

Men nu är det sommar och jag ska ängna mig åt att träna Nicke så mycket jag hinner. Men inte överträna honom så att han tröttnar hur ska det gå??? Sen ska jag som omväxling plugga lite mer, har två sommarkurser att gå en i historia och en fysik det kommer bli kul.

Nä nu hinner jag inte skriva mer ska blåsa ballonger och duka. Lillebrosan tar ju studenten idag, måste nog hitta lite snyggare kläder också. Tror inte han uppskattar mjukisbyxor och stor t-shirt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0