allt möjligt

Jaha var ett tag sen nu man skrev här. Men det har hänt så mycket att jag inte har haft tid. När alla andra var på läger hade jag i torsdags hand om torsdagsträningen på klubben :) det gick ju bra var inte så många där. Sen i söndag hade jag och två andra tjejer hand om valpleken kom inte så många då heller, men hade inte förväntat mig det första gången heller.
I måndags hade vi rallylydnad på klubben så var där och hjälpte till. Riktigt roligt då jag även fått mamma att gå den med Nicke är bra för honom att få göra något annat också ibland.
I onsdags var vi och tävlade lydnads tvåan vilket gick uselt, men men vi ska ha det där jäkla LP2 så det så, någon gång måste det ju tusan gå.

Sen idag var vi ute och spårade på flottsbro med en rottis människa från klubben. Var kul har inte sett den rottisen spåra förut så det var roligt han gick riktigt bra lite orutinerad bara men det kommer med tiden. Nicke gick bra på sitt spår men han sprang över två pinnar men strunt samma. går han dåligt på träningen innan tävling går han bra på tävlingen sen. hoppas att det stämmer nu också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0