DM

Jaha då var den tävlingen avklarad och vi kom trots dåliga poäng (155,5p lite irriterande) på en tredje plats och vi fick för första gången i vårt liv stå på en prispall :) det var ju inte roligt.


Så titta vad tjusit det blev här. Men nästa gång då jävlar ska vi ta ett första pris.

Fast jag ska komma med en lite bortförklaring innan jag slutar skriva bara för att ha gjort det :P
Precis innan vi skulle gå in på plan när första hunden körde så kom det en helikopter flygandes jätte lågt över elledningarna. Synd om den första tjejen hennes hund hade tappat koncentrationen totalt efter det. Men det gjorde Nicke också lite grann, han gick kanon snyggt på uppvärmingen, så gick vi in på plan då hade han kroknat totalt. Skyller lite på värmen också :P

Men som sagt vi ska träna hårdare tills den 13 Maj, men då är det en kvälls tävling som tur är. Förhoppnings vis är det lite svalare då för honom så att han inte kroknar över der.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nämen, är det inte en flat på andra plats :D Jag läser din blogg Carro, jag trodde det var obligatoriskt :P

2009-05-04 @ 06:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0