jaha ja

ytterligare en lång dag för oss. den började tidigt med en spårträning uppe på flygfältet. Nicke och jag drog upp dit för att lägga ett motivationsspår inför onsdag. Så han fick gå ett som var ungefär 700 m långt där uppe. Tyckte han var jättekul även om han inte alls fattade vad som hände när det helt plötsligt kom en hund på spåret och ville leka med honom. Han kunde ju inte leka heller, han spårade ju. Stackarn såg helt förvirrad ut, men han spårade på fint även efter det. Skönt att se att han tål den störningen. Han förresten alla saker :)

Sen bar det av till klubben på kvällen och en kurs i rallylydnad för Nicke och mamma där jag är med och är instruktör :) det är kul värre alla kursare är jätte duktiga trots att det  bara var andra gången idag. Men Nicke är bäst, är jag partisk eller partisk, bara lite säg ;)

Sen tog vi en 3 km prommis när vi kom hem på kvällen med stavarna i högsta hugg. usch vad jobbigt det var för mig. Nicke såg lika glad ut som vanligt. Men säkert nyttigt på något sätt att träna lite själv också. Inte blivit så mycket av den varan på senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0