Spår

Jag blev så glad när vi kom med på tävlingen så vi var ju tvugna att gå ut och spåra lite. Hittade ett jätte bra ställe som jag inte spårat på förut men det ska det bli ändring på. Han fick gå ett  ca: 1000m långt spår över torra berg, genom blött blåbärsris som gick honom upp till magen och över öppna marker. Och han missade bara en enda pinne och gick aldrig av spåret. Han är så duktig den lilla vovven, sedan vi kom hem har han legat och sovit. Men nu ska han ut och träna lite lydnad. Vi ska ta mig tusan bli uppflyttade :)

Jag har gjort en annan rolig sak, bara för kul skull. La upp en bok på vulkan.se. Skrev den för evigheter sen men ingen har läst den. Jaja ska nog köpa en själv bara för att ha en bok man skrivit själv i bok hyllan :) Det blir nog det enda exemplaret i världen skulle jag tro :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0