Kursledar utbildning

Denna helg blev det inte mycket träna hund, till Nickes stora förtret. Istället har hans matte suttit i skolbänken och varit på kursledar utbildning. Vilket har varit mycket roligt då vi var ett gäng tjejer från klubben som åkte gemensamt till Studiefrämjandet för att gå den. Själva kursen var över mina förväntningar vilket alltid är roligt att bli positivt överraskad. Trodde inte de skulle få med så mycket på 2 dagar som de fick in och de gjorde det på ett roligt sätt. Så nu ska jag gå även L2 kursen vilket är ledarskap 2 kurs. Ska bli intressant men den får vänta tills i vår.

Tills dess ska Nicke och jag svära lite över att vi blev bortlottade ytterligare en gång på en lägre tävling. Denna gång en lägre sök tävling, trodde aldrig att det skulle vara så många på den att man hamnar som 7 reserv. Jaja bara inse att vår tävlingssäsong för i år är över. Vi får köra igen i vår och då desto hårdare då är det ju högreklass i spår och sök som är målen. Men självklart även LP3 ska vi lyckas ta under 2010. Nu är jag lite kaxig jag vet, men om man har ett helt år på sig så måste man ju nästan lyckas tycker jag. Men vi får väl se hur det går :) den som gapar efter mycket misster ofta hela stycket.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Roligt med ledarskapskurser, ska du bli instruktör? :)



Så himla tråkigt när man blir bortlottad, känns som att de jämt är så, och när det är tävling hemma så man har förtur så hjälper man till så man inte kan tävla av den anledningen "/

2009-12-01 @ 20:55:10
URL: http://storpudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0