Rom

Lämnade Nicke idag efter att vi tagit en timmes prommis i skogen. Under vilken vi tränat lite på vittringsapportering är riktigt stolt över min pudel. han har inte massakerat någon apportpinne på länge nu :)
Vi tränade även lite på stanna och han gjorde det snyggt. Vi ska nog få det att sitta till 3:an.

Hur som helst så lämnade jag Nicke hos mormor efter denna prommis. Han var glatt ovetandes om att han kommer att bli kvar där tills på onsdag kväll då jag kommer hem från den tjusiga staden Rom :) äntligen ska jag få se den. Har verkligen sett fram emot det här. Nicke kommer ha det bra hos mormor även om han inte får någon träning att prata om. Men då kommer han vara riktigt taggad när jag kommer hem. Och då ska vi börja på allvar med 3:ans moment så vi har dem till den 28 februari :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Ser fram emot Rom-rapport!

2009-10-28 @ 18:00:03
URL: http://voff.pronoblem.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0