Pudel SM Dag 1

Så då var första dagen av Pudel SM avklarat och kan nog kontatera att det gick toppen :) Nicke gick så snyggt att vi lyckades skrapa ihop 182 p och få ett första pris och en första plats :) har nog aldrig varit så stolt över den hunden som jag var då. Underbart, kan han bara göra om det imorn så kan vi nog vara med och konkurera om SM titel i Pudel SM det hade varit underbart roligt måste jag säga. Snacka om att vi då har kommit långt från vart vi startade för ett år sen.

Men hur det än går imorn är jag hel nöjd. Vi har fått vårat första pris i Lydnads 2 och vi har vunnit en tävling. Det var första gången någonsin vi gjorde det. Så jag kan inte bli gladare eller mer nöjd.



Nu ligger han på sängen och sover. Hoppas han laddar krafter för imorn och går lika snyggt imorn.  



Nicke i rutan


Nicke i Fritt Följ



Nicke överst på prispallen och den nya bekantskapen Erica på en hedervärd andra plats också med ett första pris. Vi var 7 startarer men bara de med första pris fick stå på prispallen.

Stort Tack till Camilla för att du fotograferade :)



Kommentarer
Postat av: Camilla o Frodo

Stort Stort Grattis ni var superduktiga artelleriskjutningen till trots. Så himla roligt, nu håller vi tummar o tassar inför morgondagen.

2009-09-26 @ 18:20:27
Postat av: Britt-Marie o Totti

KUUL! Jättegrattis! Jag håller tummarna i dag!

2009-09-27 @ 02:07:32
Postat av: Jessica

Nejmen vad roligt att det gick så bra för er! Stort grattis!! :D

2009-09-27 @ 16:30:02
URL: http://storpudeln.blogg.se/
Postat av: Erika

Hurrahurra och stort grattis till klass-två-mästerskapet i pudel-SM! Ses!

2009-09-27 @ 16:49:02
URL: http://voff.pronoblem.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0