Julbord

Igår hade vi julbord på klubben, vilket var trevligt som vanligt med en massa god mat och trevligt sällskap. Enda smoket i bägaren igår var resan på morgonen för att titta på bil. Fattar inte varför alla ljuger så jäkligt i annonser för bilar. Första vi titta på en mondeo som gått 15000 mil, lät konom såg kanon ut på bilden, såldes av en sarah, nu tror jag ju inte på det där med tjejkörda bilar men i alla fall. När vi kommer dit kommer en invandrar grabb ut och visar en bil som är helt spruken runt om på stötfångar m.m, samt sunkig inuti och stor spricka i fram rutan, med andra ord inget att ha.

Den andra vi tittade på för dagen var en volvo, som såldes av en Gunnar, gått 20000-25000 tusen mil englit annonsen. Vi stämde träff med "Gunnar". För det första var snubben 45 min sen, för det andra är jag väldigt skeptiskt till att typen hette Gunnar då det också var en ung invadrar grabb som skule sälja den. Vi vände och gick när vi såg att mätaren stod på 36 000, fan vad jag hatar oärliga människor, mondeon var i alla fall ärlig i annonsen även om bilen var skadad så stämde resten.

Usch vad jag hatar att titta på bilar, helt värdelöst att man inte har pengar så man kan köpa en ny bil :( jaja inte mycket att göra åt. Får bara leta vidare och se om man hittar något någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0