Magsjuk

Kul då var jag magsjuk igen, kan bara hoppas att det går över lika snabbt som förra gången. Så jag slipper det när jag åker ner till syrran i helgen, vore ju ruttet att gå runt på Lisebergs JUlmarkanad med magsjuka. Det bästa med hela sitautionen är att Leffe är hemma och är förkyld också, så nu är vi två sjuklingar hemma med en lycklig vovve som bara ligger med i soffan eller sängen och bara njuter. Knäppa lilla pudel.

Jaja så är det med oss just nu.

Vill passa på medans jag nu ändå sitter här att tacka alla som var med på Klubben julbord i lördags. Det var väldigt trevligt med massor av god mat och trevligt sällskap.

I söndags tränade vi uppletande istället för sök, då det var så kallt. Nicke har nu börjat bli väldigt motiverad för att hitta saker men han vill verkligen inte komma in med sakerna till mig. Speciellt inte om de är tuggvänliga saker som gosedjur eller nått. Jag blev så förbannad på honom när han inte ens kommer på en inkallning för att han ska stå och tugga upp grejorna. Vi måste verkligen träna på det där, och jag måste träna på mitt humör en del till. Jaja nu ska jag och lägga mig och titta på en dålig film eller nått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig.

2010-12-15 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0