Mycket som har hänt

Mycket har hänt sen sist jag skrev jag har helt enkelt inte funnit tiden till att skriva.

Nicke och jag har försökt oss på några lydnads 3:or till med mindre lyckade resultat, sen har vi även testat en söktävling. Där jag var nöjd med hans jobb trots att vi nollade söket, han markerade en helt dold figge, vilket han aldrig gjort i tävlings sammanhang förut så det var bra :) mindre duktig var han när han hittade  de andra figgarna men inte ville markera dem. Men vi tar en sak i taget och jobbar på det, det får ta den tid det tar.

Nu på söndag bär det av till Nynäshamn och en spårtävling, det enda jag vill är att komma runt spåret, men han har gått så fina spår sista vi tränat nu så jag känner mig hoppfull.

Det enda ritkigt tråkiga som har hänt, är väl att bilen inte gick igenom besiktningen idag, så nu måste den repareras och sen ombesiktias. Jobbigt och tråkigt men inte mycket att göra åt.

Nu får det hoppa in lite bilder som jag tagit sen sist.



Den gillar jag :)



Lite kul effekt.




Gillade färgen på den himlen.



Hittade denna sten på vällinge i somras.



Nicke luktar på blommor.




Lekte med nya objektivet.



Gillar mitt nya objektiv :)



En bild leffe tog när vi cyklade till Cafe Kajkanten och tog en fika :) Den blev ju faktiskt rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0