Cykla

Idag har vi varit duktiga jag och Nicke, eller ja Nicke hade inte mycket val, han fick hänga på bäst han kunde. Och ska man vara helt ärlig så var jag tvungen också.
Leffe tog bilen in till firman idag för att låta mecken titta på den, så vi fick reda på vilka delar vi behöver för att reparera den. Vilket kanske är på tiden att det sker ;)
Så hur som helst, hur skulle nicke och jag ta oss till jobbet, buss eller tåg eller cykel. Hurtig brevbärare som jag är så tog vi cykeln. Silvertejp funka kanonbra att sätta fast godispåsen i styret med så den var lätt tillgänglig, bra att ha när man ska cykla längs vägar. Sen borde jag väl ha pumpat däcken, men helt ärligt har jag ingen aning om vart våran cykelpump tagit vägen. Så det var lite tugnt mellan salem och tullinge men det gick. Nicke skötte sig kanon hela vägen, han jagade inte ens fåglarna, fast det kan bero på att matte skrek nej och sen muta med en korvbit :)

När vi kom till Å-vägen så hade vi 1 timme och 10min kvar till jag började så vi gick faktiskt där så Nicke fick springa och göra sitt.

Passa på att ta fotobevis där också :)



Att vi inte cyklade hem sen behöver vi inte nämna ;) Leffe kom och rädda mig från den färden med mina ömande ben fulla av träningsvärk. Har nytt diskrikt med massa portar utan hiss, säger bara det om några veckor så är jag i topp trim inför beach 2011 :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Naaaw vilken gullig pudling som är ute på cykeltur!

2011-04-10 @ 08:21:06
URL: http://voff.pronoblem.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0