Rolig träning

Nyss hemkommen från den "obligatoriska" torsdagsträningen, tror inte det är många torsdagar jag varit borta sen jag kom till klubben.

Dagen började bra med en skön sovmorgon, mitten var mindre bra, då min bil på jobbet kracka ihop igen. Den går i 3km i timmen, lite frustrerande. Och när den kickar igång så kan man inte backa istället, blir man trött eller vad. Så fick vänta på en kollega för att kunna låna hans bil. Stressad för att hinna till gynekologen, usch, har inte sett fram emot den cellprovtagning, men nu är den gjord. Unnade mig lite kanderade nötter efteråt :) tyckte jag förtjänat det.

Sen åkte nicke och jag och lekte lite agility, kul sa nicke och sprang och hoppade som värsta agility hunden. Han tyckte säcken var lite läskig, var längesen vi gjorde den, men efter att ha visat en gång sprang han som aldrig förr :)

Lagom uppladning inför söndag tycker jag, inget bråk och tjafs, ingen ångest för att han missar något jag vet att han kan. Jag hinner iaf inte lära honom något på denna vecka, så ingen ide att försöka. Nu ska vi vila och ta det lugnt till på söndag så kommer en ny rapport i helgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på söndag. Kram Mamma

2011-04-15 @ 10:39:58
Postat av: Erika

Men hur gick det igår då? Kram

2011-04-18 @ 07:28:56
URL: http://voff.pronoblem.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0