Länge sen nu...

Nu var det ett bra tag sen jag skrev är, jag är väl inte direkt världens bästa bloggare om man säger så. Men man har så mycket annat att göra att tiden inte alltid räcker till.

Just nu ockuperas min tid till stor del av klubben rallytävling den 4 september. Ska bli skitroligt att då, men fy tusan vad mycket jobb som måste göras innan. Tror man glömmer vilket jättejobb arrangörerna gör när de ordnar en tävling. Jag vet att jag lätt glömmer det när jag är ute och tävlar, så får väl passa på och säga tack till alla funktionärer som ställer upp på tävlingar jag deltar i :) kanon att ni finns annars skulle man ju inte kunna tävla.

Men man hinner även med en del roliga saker under sommaren. Dels har min kära syskon fyllt år, så vi hade lite grillning hemma hos mamma och pappa och firade dem tillsammans.



Eftersom brosan ska flytta till lund och plugga till brandman så fick han en brand bil...



Och handdukar och titta han blev en bediun ;)



Syrran fick sin present i förväg då hennes dator krashade så fick hon en ny.



Här är nästan hela gänget samlat.

Vi har även hunnit med att besöka Söderköping denna sommar också, detta är en tradition i våran familj. Ända sen vi stannade med Husvagnen där för att sova när jag var liten och mamma och pappa fick reda på av killen på camping att det fanns en glassbar vid götakanal som hette Smultronstället så har vi åkt dit för att äta glass. Nu tänker ni säkert, lång resa bara för att äta glass, men det är värt det :)




Syrran tog en stjärnskott.




Min hette Lido.




Leffes kommer vi inte riktigt ihåg vad den hette, men något med Hollywood var det nog :)

Smaskens är det helt klart. Sen är det lagom att gå runt och mysa i denna gullig stad en stund innan man åker hem :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ser nu at jag stavat Beduin fel :) jaja vad göra

2011-08-13 @ 22:50:45
Postat av: Marre&Rasmus

Grattis till syskonen i efterskott och inga dåliga presenter där, hi.



Kan inte annat än hålla med dig, fast jag ej smakat på dessa smarriga glassar. Jisses säger man bara här och det vattnas i mun på en, ho.



Tusen tack för alla goda råden när det gäller rallylydnaden och som du såg, så behövs det här, tack igen gumman.



Vi ses på klubben torsdag kväll :O)



Kramizzzz

2011-08-15 @ 09:35:14
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: Britt-Marie

Men fick inte Nicke följa med till Söderköping? Du vet väl att Smultronstället bjuder alla hundar på gratis glass? Totti och Lydia var där i juli och smorde kråset.

2011-08-25 @ 01:54:50
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Jodå, missade totalt att lägga in en bild på honom när han smaskar :) ska göra det

2011-08-26 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0