Framåtsändande

Finns det något mera tidskrävande och tålamodsprövande moment än framåtsändande att träna. Tror inte det, man tragglar på sina meter fram och tillbaka hela tiden. Välidgt svårt att göra förändringar. Men otroligt roligt i alla fall :)

Vi åkte ner till klubb tidigare idag för att hinna träna lite innan klubben. Fast det var svårt att hinna. Hade en rent utsagt helvetesdag på jobbet idag.
Först när man kommer och tror att det blir en lugn dag, så visar det sig att det är Viivilla att dela ut, stanna vid vart enda hus :( och självklart lite post den dagen. Sedan om inte det var nog så har vi fått biltema kataloger att dela ut. Skittunga och packade i 10 buntar. Fattar ni hur många man behöver för att täcka ett område med 500 hushåll.

Sen för att göra allt mycket roligare så lägger min bil av helt. Jag står still efter att nästan kört klart första distriktet. Ringer el-bils killarna som plockar upp bilen efter en 20 min eller nått. Sen sitter jag där med all post utan för ett hus och väntar på en kollega som ska komma och ge mig sin bil så jag kan fortsätta. Sitter där i 20 min och väntar i kylan. De kommer och lassa ny bil som bara har halva batteristyrkan kvar. Klarar mig precis runt på det batteriet och kör brist porten, den som har det distriktet är sjuk.

Så dagen slutar med att jag vet att jag har reklam imorn med, plus biltema kataloger och ingen bil :) kanon läge va?

Jaja vi återgår till framåtsändande. Marion hjälpte oss med att vara bollkastare, vilket är en kanon störning bara att hon står där. Nicke sprang mot henne första gången, fel hojtar matte och vi gör om. Han är påväg till Marion igen men vänder och går mellan konerna :D dunktiga killen.
Vi gör ett par gånger till, han gör sina småbågar men går mellan konerna varje gång. Då byter Marion sida och Nicke får spatt och springer till henne igen. Vi gör om och han går mellan konerna :) han börjar nog haja det här, för att få bollen måste man gå rakt mellan konerna/människorna :) tror nog han ska lära sig det här momentet också någon gång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0