Joakim Zwahlen och kompaniet

Hittade ett nytt band idag :) som ni ser ovan så heter den Joakim Zwahlen och kompaniet, riktigt dukitga unga killar och tjejer.
De är ett storband som kör lite winnerbäck stil, underbart, den där Joakim har en underbar sängröst och de spelar väldigt bra.

Tyvärr hittar jag dem ingenstanns att lyssna på utom på Myspace, vilket ju funkar de med:) Men de här är nog de första band jag på länge köpt en skiva med. Hörde dem idag på radion på jobbet och var bara tvungen att skriva upp vad låten hette så jag kunde kolla upp bandet.

De är mer än godkända enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Everett Parker

J och hans kompani finns nu på Spotify!

2011-03-18 @ 14:20:33
URL: http://Myspace.com/everettparker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0