Jul

Tittade nyss igenom gamla bilder och hittade en som påminde mig om en gullig händelse som ägde rum 1 vecka innan jul ungefär. Jag var hemma och magsjuk och tyckte synd om mig själv att jag inte kunde julpynta som jag älskar att göra. Eftersom flyttan skulle göras på nyårs så var det inte vettigt att packa upp allt för att sen packa ner igen. Så det enda jag hade uppe var mitt mätljus jag alltid har i en liten vit tomte ljusstacke jag fick av mamma när jag var liten.

Så min gulliga sambo, fixar på vägen hem från jobbet en liten kruken och röda småhjärtan som satt på en långtråd. Han kom hem med det och fixade en lite julgran åt mig av enen. Gladre blev jag genast även om nu inte magsjukan försvann lika snabbt.

Resultatet ser ni nedan, vår första gemensamma julgran :) visst är den söt.


Kommentarer
Postat av: Erika

Söt gran. Söt sambo .

2011-01-12 @ 08:04:14
URL: http://voff.pronoblem.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0