Nicke halt

Imorse cyklade jag och Nicke till jobbet, eftersom vi köpt ny säng i helgen hade sambon tagit hem flyttbussen från firman. Så fen stod hos hans föräldrar i Tumba, och eftersom han åker vid 05.45 hemifrån så fick han ta bilen dit för att byta till flyttbussen.

Vilket gjorde att Nicke och jag skulle cykla till jobbet och sen cykla till tumba och hämta bilen på hemvägen.
Nu var det här ingen bra ide för Nicke visade det sig efteråt. Han blev halt efter turen på morgonen och var grovt halt när jag skulle hämta honom, så det blev ingen cykeltur till tumba för Nicke i eftermiddags utan matte cykla och hämtade bilen och sen hämta pudel så han slapp springa.

Jag hoppas bara att det inte är samma skada som Nicke hade förr förra vintern, då det visade sig att han har en lös benbit i bogleden. Om den spökar igen kan det här bli långdraget och jobbigt. Så håller tummarna för att han vrickat tassen eller en sträckning eller nått som går över på ett par dagar. Han ser ju bara så ynklig ut när han har ont :( Tycker synd om min lilla pudel.

Kommentarer
Postat av: Erika

Håller tummarna att hältan är väldigt tillfällig!!!

2011-07-11 @ 17:37:05
URL: http://voff.pronoblem.se/
Postat av: Jeannette

Håller tummarna för att det går över snar. kram

2011-07-12 @ 03:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0