Rolig vecka

Måndag:
Kom hem tidigt la ett kort spår ca 200m med bara ett slut bakom huset i den slänt som finns där. Blev ett bra spår
Nicke fick verkligen koncentrera sig då många går på vissa ställen där. Men han hittade slutet efter en liten snurr precis inann.

Tisdag:
Kurs på kvällen i rallylydnad alltid roligt att se hur duktiga deltagarna är som lär sig så fort.

Onsdag:
Kommer ut till en kvaddad bil på morgonen bra start på dagen.


Den rent ut sagt korkade idiot som står bredvid mig. Har kört in i min bil när han kört ut med sin stora firma bil.
Kul start, ringa jobbet säga att jag blir sen, ringa pappa be om skjuts. Kommer 45 min sent, jagar försäkringsbolaget. Tror att killens företag ska ta på sig skadan som de orskat, men nopp de gör de inte. Han jobbar för övrigt på Ocab ett sanerings bolag.

Då måste detta polisanmälas, vilket inte går att göra via datorn får jag reda på. Utan man måste åka och visa upp bilen på en polisstation. Kul, så vi binder upp fronten med spännband.

Vilket blir väldigt snyggt.


Sen bar det av till södertälje vid 20.30 på kvällen kul. Hemma igen 22.30.

Torsdag:
Vi skickar in alla papper till försäkringsbolaget med polisanmälan.

Fredag:
Får reda på att vi inte får ett öre till hjälp av försäkringsbolaget för min försäkring täcker inte vagnskada. Kul, klantigt att av mig att inte titta upp det innan. Men man tycker ändå att när jag betalar 11,000 om året för min försäkring så kunde man väl iaf få lite hjälp. Så nu sitter jag med en trasig bil utan möjlighet att laga den eller skaffa ny. Man får inga lån som timanställd vikarie.

Så allt som allt har haft en toppen vecka.

Nu har jag fårr gnälla av mig lite så nu känns det lite bättre iaf.





Kommentarer
Postat av: Erika

Åh nej!!! De däringa försäkringsbolagen har ALLTID något förbehåll så att de inte ska behöva betala ut några pengar grrr...!

2011-03-18 @ 20:41:39
URL: http://voff.pronoblem.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0