Shopping

Efter spåret igår så drog sambon och jag ut på shopping tur, då vi behöver lite saker att fylla lägenheten med. Som t.ex tavlor, då vi båda är förtjusta i svartvita fotografier ´så blev det Nacka centrum vi drog till och butiken Old pitcure shop. Där hade vi väldigt tur, de hade 50% på alla tavlor i butiken :) annars hade det nog inte blivit mera än en.

Men nu hittade vi tre tavlor som fick följa med oss hem. Är svårt att fotografera fotografier men det här är nog så bra som det kan bli.



Gillar den här skarpt, speciellt när man upptäcker dykaren. Undar vad han gör därnere.



Man ser verkligen inget bra på den här bilden, men en väldigt vacker och sorgsen bild. USA Ohio 1906.



Han ser bara så stolt och sorgsen ut att man vill börja gråta. Från 1908.


Därefter blev det en tur till Ikea för att shoppa upp de pengar jag fick till det i födelsdagspresent.



Nicke var helt begis på att denna söta lilla lampa var en boll :)



Sen blev det även ett nytt skrivbord till mig :) älskar Ikea detta 120x120 bord kostade 345 kr :)
underbar sen denna smarta hylla också. Prefket för att få undan grejerna.

Det blev ju även en tur till Espirt då jag hade fått presentkort där också, så ett par jeans och en snygg grön stickad tröja blev det också under shopping :) sen var vi trötta och Nicke lycklig när vi hämtade honom hos sambon mor och far. Där han käkat godis undertiden vi shoppade :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina tavlor ni hittade, gillar aven lampan.

2011-03-21 @ 09:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0