Spår

Kände imorse att jag behövde komma ut och vara ensam en stund i lugn och ro. Och hur kan man vara ensam i lugn och ro, jo man tar hunden och den trasiga bilen och drar ut och spårar.
Kom hem för en liten stund sen.
Åkte ut till salem Pistolskytte klubb och la spår. Blev väl 400-500m ungefär med två pinnar och ett plaströr sen slut.  Han fick även träna på att ta upp spåret, vilket han gjorde kanon snyggt, tror poletten börjar trilla ner där för hans del. Så efter det snygga upptaget hittade han sin boll som låg 15m därifrån.

Det roligaste med det här spåret, var att känna att Nicke var väldigt motiverad. Han drog mig bitvis runt i skogen där han tyckte jag gick för långsamt. Riktigt kul att känna det. När han plockade alla saker snyggt också utan att tvecka på en ända så var ju lyckan fullkomlig.

Nu ska sambon och jag ut och shoppa upp de presentkort jag fick i födelsdagspresent medan Nicke får tillbringa tiden hos sambons föräldrar, med en massa godis och lilla Frida (JR) och Mia (kisse) som sällskap.
Tror han kan tycka att det är en ganska bra ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0