Hemma igen

Så då har man varit hemma en hel dag från Göteborg och det är otroligt vad snabbt det går att komma in i rutinerna igen.

Imorse bar det iväg till jobbet och jobba från 8-4 sen hem käka och sen iväg till klubben och rallykursen jag håller i där. De börjar bli väldigt duktiga allihopa på kursen nu :) kul att se, för nästa gång har vi avslutning.

Nicke och jag kom lite tidigare och tränade lydnad i 15 min alldels lagom tyckte pudel, som nästan såg lite frågan ut när jag satte in honom i bilen igen :) Men han fick komma ut efter kursen och gå banorna som kursarna gått och han gjorde det jättefint. Han tycker verkligen att det är kul att traska runt på en rally bana. Sen leka lite med kompisrna och sen hem och tigga smörgås :)

Nu ska vi sova och sen samma sak imorn igen, fast då är det agility som gäller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Full fart med andra ord, snart bär det av till Göteborg för min del. Kram

2011-05-25 @ 08:38:41
Postat av: Erika

Smart! Ibland är det fiffigt att göra träningen lite kortare än vanligt så får pudlingen längta lite till nästa gång *påminner mig själv nu om detta :)*.

2011-05-25 @ 21:43:06
URL: http://voff.pronoblem.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0