KM Mästare

Inte trodde jag att det skulle gå så bra för mamma och nicke när jag tvingade henne att tävla honom i fortsättningsklassen på våran hemmatävling i helgen. Jag trodde han skulle skrika sig igenom banan som han oftast gör med henne, men ett litet skall var allt han gjorde.

Och ett litet missförstånd mellan dem ledde till minus 4 poäng, vilket gjorde att de slutade på en delad 6:e plats med 96 poäng och dessutom räckte det till en vinst i klubbens första KM i rallylynad :)

Jag är faktiskt ganska stolt över mamma och gammelpudel de lyckades kanon :)

 

Fin kontakt i spiralen

 

Fint hopp

Och fint avslut mot mål skylten :)

Och så fina de var på prispallen :) Mamma Jeannette och Nicke :)

Carin och Vilda på 2:a plats och Marre med Rasmus på 3:e plats :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0